Friday, October 16, 2009

اصلاحیه

دوستان با عرض پوزش درباره پست قبلی که گذاشتم. من تو اون پست نوشتم که حامد به من گفته:
«همون موقع که تو ایران بودم با انجمن پادشاهی ایران آشنا شدم. اونا گفتن که میخوان برن خارج از کشور تا به همپیماناشون بپیوندن. منم موقعیت رو غنیمت شمردم و عضو گروهشون شدم تا بتونم برم آمریکا».
در صورتی که من این خبر رو از تو سایتها شنیده بودم و حامد خودش این حرف رو به من نزده بود.دیروز یکی از دوستانش به اسم هادی برام یه کامنت گذاشت که توش نوشته بود با حامد تماس تلفنی داشته و حامد به اون گفته که با انجمن پادشاهی هیچ ارتباطی نداشته و تنها جرمش خروج غیر قانونی از ایران بوده و از من خواست که اون تیکه مطلبم رو پاک کنم. من هم پست قبلی رو ادیت کردم. شاید که فرجی بشه واسه آزادیش. در ضمن خواهشا کسانی که پست قبلی رو کپی کردن و تو سایتشون گذاشتن ،خواهشا اون رو اصلاح کنن.
با تشکر



1 comment:

  1. salam dastetun dard nakone ke etela resani mikonid,be omide azadie hamedo baghie zendaniane siasi.

    ReplyDelete